REGULAMIN APARTAMENTÓW ‘SILVA’ ADRES: UL. KILIŃSKIEGO 18, SZKLARSKA PORĘBA
Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
Rezerwacji apartamentu dokonuje się telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź przez system rezerwacji on-line na naszej stronie.
Po złożeniu rezerwacji, uzgodnieniu terminu prosimy o wpłatę zadatku w wysokości 10 % kosztów wynajmu w terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia pobytu. Konto do wpłaty zadatku: Svijany Polska Kamil Witczak 46 1020 5460 0000 5502 0203 7992
Potwierdzamy telefonicznie bądź e-mailem otrzymanie zadatku i przyjęcie rezerwacji.
Brak wpłaty w tym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu obiektu.
Zadatek jest zwracany w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy właściciela obiektu.
Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji, jeśli odwołanie nastąpiło na mniej niż 7 dni przed zarezerwowanym terminem. W przypadku rezygnacji na 8 dni i więcej przed przyjazdem możliwa jest zmiana terminu pobytu. W przypadku skrócenia pobytu po zameldowaniu, nie dokonujemy zwrotów.
Przy zameldowaniu Gość ma obowiązek okazać się dokumentem tożsamości ze zdjęciem-dowodem osobistym lub paszportem.
Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty dodatkowe tzn. opłaty za media tj. gaz, prąd, woda internet oraz sprzątanie przed przyjazdem Gości.
Opłatę za pobyt uiszcza się z góry w dniu przyjazdu.
Cena nie obejmuje opłaty klimatycznej, która jest pobierana w wysokości i zasadach ustalonych przez władze miasta Szklarska Poręba.
Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 w dniu przyjazdu; wymeldowanie do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. W miarę możliwości możemy przedłużyć dobę hotelową w dniu wyjazdu. Opłata 20 zł./godzina dodatkowego pobytu.
W przypadku pobytów krótszych niż 5 dni dodatkowe sprzątanie oraz wymiana kompletów pościeli i ręczników w trakcie pobytu Najemcy jest możliwe za dodatkową opłatą w wysokości 50 złotych/osoba; wymiana tylko ręczników 25 zł./osoba.
Przy pobytach dłuższych niż 5 dni apartament jest sprzątany raz w tygodniu bez dodatkowej opłaty o której mowa w pkt.13.
W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona w procesie rezerwacji.
W apartamentach obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 do 7:00.
W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić o tym fakcie obsługę obiektu.
Gość odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu, kartę wejściową , a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów. Zagubienie klucza lub karty do apartamentu kosztuje 50zł.
Z uwagi na ochronę przeciwpożarową prosimy o nieużywanie jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną, niestanowiących wyposażenia lokalu poza: komputerami, maszynkami do golenia, suszarkami do włosów, ładowarkami.
Ze względu na bezpieczeństwo i komfort gości palenie papierosów / używanie świec w apartamencie jest zabronione. W przypadku złamania zakazu Gość jest zobowiązany do zapłaty kary w wysokości 500zł.
Organizowanie wszelkiego rodzaju imprez w apartamencie jest niedozwolone.
W razie zaistnienia nieprawidłowości prosimy gości o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku. Reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
Informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności wynikłe z przyczyn od nas niezależnych np. przerw w dostawie prądu czy wody.
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia obiektu powstałych z jego winy lub winy odwiedzającego gościa. W przypadku wystąpienia szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu, Gość powinien zawiadomić obsługę.
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym, a Najemcą jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Wynajmującego
Newsletter, zapisz się
Bądź na bieżąco z aktualnymi rabatami i promocjami!